Coș cumpărături0 Lei0
Ultimele produse adăugate
Coșul este gol
Magazin online cu produse pentru siguranța traficului. Limitatoare de viteză, balize și conuri pentru lucrări, oglinzi stradale, benzi reflectorizante și multe alte produse.

Politica de reclamații

Modalități de înaintare a unei reclamații

Reclamațiile privind Serviciile electronice furnizate de către DNC Generator Impex SRL pot fi înaintate de către utilizatorii finali, prin email la adresa: office@dnc.ro.

Ce trebuie să conțină o reclamație

Reclamația este în fapt o solicitare a utilizatorilor finali de rezolvare a unor situații considerate de către aceștia drept abateri de la condițiile legale sau de la cele prevăzute în Politica de confidențialitate publicată pe acest website la care este așteptat un răspuns sau o rezoluție.

Pentru conformitate, reclamațiile trebuie formulate în limba română și adresate în scris, și este necesar să conțină numele și datele de contact ale clientului (utilizator final), inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate.

Orice reclamație a utilizatorului final legată de serviciile oferite de către noi sau care vizează produsele achiziționate prin intermediul acestui magazin online trebuie să cuprindă numele produsului sau a serviciilor contestate și trebuie justificată.

Termenul de depunere a reclamațiilor de către utilizatorii finali

Orice contestație a clientului legată serviciile oferite de către noi de produsele achiziționate poate fi adresată în scris, la adresa de email, în maxim 15 de zile de la data emiterii facturii.

După preluarea sesizării de catre un reprezentanții noștri, utilizatorul final va primi o confirmare de primire a acesteia și va fi ulterior contactat telefonic la numărul de telefon comunicat in sesizare, pentru eventuale detalii suplimentare.

Termenul de soluționare a reclamațiilor

Orice reclamație legată de serviciile oferite și de produsele comercializate de către DNC Generator Impex SRL, va primi răspuns în termen de maxim 15 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către DNC Generator Impex SRL.

În anumite cazuri, în funcție de natura și complexitatea aspectelor sesizate, termenul de soluționare a reclamațiilor se poate prelungi, în mod excepțional, cu o nouă perioadă de 15 de zile lucrătoare, cu informarea prealabilă a utilizatorului final asupra acestei situații.

Modalitățile de informare a utilizatorilor finali

Utilizatorul final va fi informat cu privire la rezultatul sau stadiul demersurilor efectuate pentru soluționarea reclamației sale, prin aceeași modalitate folosita de acesta pentru a transmite reclamația.

După rezolvarea sesizării clientul va fi informat cu privire la rezoluția dată.

Soluționarea litigiilor

In cazul apariției unor litigii, se va încerca soluționarea pe cale amiabilă, iar daca aceasta procedura eșuează, utilizatorii pot apela la SAL – Soluționarea alternativă a litigiilor, sau la SOL – Soluționarea online a litigiilor accesând linkurile publicate pe prima pagină a acestui website sau la orice alte proceduri extrajudiciare sau se pot adresa instanțelor competente.

Precizări finale

Orice reclamație care nu respectă cele prevăzute mai sus pe această pagină de Politică de rezolvare a reclamațiilor utilizatorilor finali va fi considerată neconformă. Utilizatorul final va fi notificat asupra acestui aspect având posibilitatea să completeze și/sau să corecteze după caz reclamația depusă pentru conformitate. Dacă în termen de 5 zile de la notificare acesta nu va răspunde solicitărilor de completare și/sau corectare după caz a reclamației, aceasta va fi considerată nejustificată și nu va fi luată în considerare.